Om du vill beställa en vara klickar du på knappen ”Lägg i varukorg”. Alla valda artiklar kommer att visas i kundkorgen. Därefter klickar du på ”Checkout” för att gå vidare till beställningsprocessen. För att fortsätta med beställningen måste du först logga in eller skapa ett STIHL-konto. Alternativt kan du beställa som gäst. Ange sedan dina personliga uppgifter och välj betalningsmetod. Klicka på ”Köp nu” för att slutföra din beställning.
Ja, du kan göra en beställning som gäst. För att göra detta väljer du alternativet ”Beställ som gäst” när du går till kassan.
Tyvärr kan din beställning inte ändras i efterhand. Vänligen gör en ny beställning om du vill göra några ändringar.
Du kan avbeställa din order genom att ringa STIHLs kundtjänst. Dock endast om beställningen ännu inte är under behandling. Du kan endast avbeställa hela ordern, enskilda artiklar från en order kan inte avbeställas.
I STIHLs onlinebutik hittar du en mängd information om de produkter som erbjuds. Om du ändå inte känner att du har fått tillräckligt med råd kan du kontakta en av de kvalificerade STIHL-återförsäljarna. Du kan hitta information om återförsäljare i ditt område via återförsäljarsökningen.
För registrerade kunder sparas varukorgen automatiskt i STIHL-kontot. Om du inte är inloggad kommer varukorgen att sparas i 60 dagar efter senaste inloggning.
Registrerade kunder kan se aktuella och tidigare beställningar på sitt STIHL-konto under ”Mina beställningar”.
Du kan lösa in en kupongkod under beställningsprocessen i fältet ”Ange kupongkod”. Den motsvarande rabatten dras av från ordervärdet. Om din kod visas som ”ogiltig”, vänligen kontrollera dina uppgifter igen och kontakta annars vår kundtjänst.