Om du har fått en felaktig eller defekt vara, vänligen kontakta vår STIHL kundtjänst. De kommer att hjälpa dig med reklamationen.
Om du har fått fel vara ber vi dig att skicka tillbaka den till oss. Ange orsaken ”Felaktig vara” i returformuläret.
Du kan när som helst följa leveransstatusen för din försändelse via den spårningslänk som skickats till dig via e-post. Om du har ytterligare frågor om leveransstatusen, vänligen kontakta den leveranspartnern direkt.
Garantitiden är 24 månader för uteslutande privat användning av STIHL-produkter och 12 månader för kommersiell och/eller professionell användning. Ytterligare information finns i garantivillkoren.
I regel är reparationsarbeten under garantin kostnadsfria för dig. För mer detaljerad information hänvisas till garantivillkoren.
I regel kan alla STIHL-återförsäljare utföra underhåll på din maskin. Du hittar en STIHL-återförsäljare nära dig via återförsäljarsökningen.
Avbokningsreglerna finns i de allmänna villkoren under punkt 4.